Müügitingimused

 1. Korralduse tegemine ja selle jõustumine

1.1.Tellimus vormistatakse veebipoes www.koreanna.ee ostu sooritava isiku (edaspidi Ostja) ja Anna Nazarenko FIE (registrinumber 16504346) (edaspidi nimetatud koreanna.ee) vahel. Tellimuse esitamine võrdub Ostu-müügilepingu sõlmimisega.

1.2 Kõigile koreanna.ee kasutajatele ja/või külalistele, kes soovivad meie tooteid osta, kehtivad käesoleva lepingu tingimused ning Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.

1.3. Ostja esitab tellimuse elektrooniliselt, lisades toote virtuaalsesse ostukorvi.

1.4. Tellimus täidetakse hetkest, mil Ostja klõpsab lingil “Kinnita tellimus” ja nõustub käesolevate Tingimustega.

1.5. Müüja saadab Ostjale täidetud tellimuse kohta arve e-posti teel. Arved ja tellimused on kliendile nähtavad ka koreanna.ee kliendikeskkonnas, kui klient on oma kasutajanime ja parooliga sisse logitud.

1.6. Tellimuse täitmisel soovitame olla tähelepanelik, et vältida ebatäpsusi andmetes ja tellitava kauba koguses. Ostja vastutab oma tähitud kirja õigsuse eest.

1.7. Tellimus jõustub hetkest, kui arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud koreanna.ee arvelduskontole.

2. Hind

2.1. Kõik koreanna.ee e-poe lehel olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.

2.2.Koreanna.ee jätab endale õiguse teha hindades muudatusi. Kui Ostjal õnnestus oma tellimuse eest tasuda enne, kui müüja hinda muutis, siis antud juhul uus hind sellele ostjale ei kehti, seega ostab Ostja kauba hinnaga, mis oli märgitud saidil esitamise ajal. Tellimus

2.3 Üle 35€ tellimustele on kohaletoimetamine üle Eesti tasuta. Kohaletoimetamine Lätti ja Leetu on alates 50€ tasuta. Kohaletoimetamine Soome on alates 70€ tasuta.

3. Kauba eest tasumine

3.1 Kauba eest tasumisel on Ostjal õigus valida endale sobiv makseviis Ostu eest saate tasuda järgmiste internetipankade teenuseid kasutades: Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, Coop Pank, LHV Pank. Tellimuse kinnitamiseks tasub Ostja 100% kauba maksumusest.

3.2. Leping loetakse sõlmituks ja asume tellimust täitma kohe pärast seda, kui Ostja on tasunud 100% kauba maksumusest.

3.3. Ostja tasub kauba eest vastavalt koreanna.ee saadetud arvele pangalingi kaudu, ülekandega või krediitkaardiga. Müüja jätab endale õiguse tühistada tellimus ja arve, kui Ostja ei tasu arvet hiljemalt 5 (viie) kalendripäeva jooksul.

3.4. Ostja tasub kauba eest arvelduskontole koreanna.ee arvel märgitud pangas.

4. Üleminek pangateenustele

4.1 Kiire ja turvaline viis ostu eest tasumiseks on internetipanga kaudu. Pärast tellimuse vormistamist suunatakse Ostja makse sooritamiseks tema poolt valitud internetipanka. Seal on näha eeltäidetud maksekorraldus, kus on märgitud tasumisele kuuluv summa. Ostja kinnitab makse ja seejärel vajutab nuppu “Tagasi müüja juurde”.

5. Kauba kohaletoimetamine

5.1. Koreanna.ee komplekteerib tellimuse ja edastab selle oma logistikapartneritele pärast müügilepingu jõustumist (vt punkt 1).

5.2.Eesti-sisesed tellimused jõuavad ostja määratud sihtkohta reeglina 1-3 tööpäeva (ja harva kuni 5-7 tööpäeva) jooksul alates müügilepingu jõustumise kuupäevast. Tellimused Lätti, Leetu ja Soome jõuavad ostja määratud sihtkohta reeglina 3-5 tööpäeva (ja harva kuni 5-7 tööpäeva) jooksul alates müügilepingu jõustumise kuupäevast (vt punkt 1.)

5.3. Kui Ostja soovib muuta kokkulepitud kauba kättesaamise kohta või aega, peab ta sellest teavitama koreanna.ee-d vahetult enne kauba kohalejõudmist.

5.4. Tellitud kauba saadame Eestis DPD, SmartPOSTi või Omniva vahendusel.

5.5. Juhul, kui valesti või ebaselgelt märgitud sihtkoha aadressi ei leita, vastutab Ostja kauba kohaletoimetamise viibimise eest. Tellimuses esitatud andmete täpsus ja õigsus sõltub kauba kohaletoimetamise viibimise ja arusaamatuste vältimisest. Koreanna.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise ajal tekkivate viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus ja arusaamatused tekkisid Ostja poolt tellimuse vormistamisel ebatäpsete andmete esitamise tõttu.

5.6. Soovitame Ostjal toote pakendit ja kogust uuesti kontrollida. Kui pakend või toode on transpordi käigus kahjustatud, tuleb see tagastada ja asendada uue, kahjustamata tootega, mille pakend on terve. Transpordi käigus kahjustatud kaubad asendab Ostja uuega, kui kaup (kuid mitte pakend) on kahjustatud. Kui kaupa ei ole võimalik uuega asendada, pakume Ostjale tasuda kahjustatud kauba maksumus.

5.7 Ostja vastutab, kui ta ei tule pakile õigeaegselt postiautomaadist järele. Säilivusaeg postiautomaatides on 7 päeva. Pakk tagastatakse automaatselt Koreannale. Sel juhul hüvitab Ostja Koreanna kantud tagastuskulud. Raha tagastamisel Ostja kontole arvestatakse tagastuspaki summa mahaarvamist. Kuna see juhtum ei kvalifitseeru tagastamisele.

5.8 Kui Ostja ei saa pakki määratud ajal õigeks ajaks kätte, soovitab Koreanna tungivalt võtta ühendust kohaletoimetamisteenusega. Sel juhul peab Ostja märkima saaja andmed.

6. Kauba tagastamise õigus

6.1. Põhineb Art. 1. osal. Võlaõigusseaduse 56 kohaselt on Ostjal õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul peale selle kättesaamist. Tagastusõigus ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik.

6.2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.

6.3. 14-päevase tagastusõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba komplektsuse, omaduste ja kasutuskõlblikkuse kontrollimiseks, samamoodi nagu on lubatud kaupa regulaarselt testida  kauplus.

6.5. Ostja kannab kauba tagastamisega kaasnevad kulud (max 10€, võlaõigusseaduse § 194 lg 4 alusel). Erandiks on juhud, kui kauba tagastamise põhjuseks on mittevastavus tehtud tellimusele või defektiga toode.

6.6. Ostja peab saatma kauba tagastamise soovist teate hiljemalt 14 päeva jooksul peale selle kättesaamist e-posti aadressile: info@koreanna.ee. Kauba tagastamise avalduses tuleb märkida Ostja nimi, tellimuse number, toote nimetus ja tagastamise põhjus. Taotlusvorm on saadaval aadressil https://www.riigiteataja.ee/akt/103012014001.

6.7. Koreanna.ee maksab Ostjale hüvitise peale tagastatava kauba kontrollimist hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul peale kauba kättesaamist.

6.8. Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist või esitama selle tarnijale eelnimetatud perioodi jooksul kauba üleandmise tõendi.

6.9. Koreanna.ee võib keelduda maksete tagastamisest kuni lepingu esemeks oleva kauba tagasisaamiseni või kuni Ostja esitab tõendi, et kaup on tagasi saadetud, olenevalt sellest, kumb toimub varem.

6.10. Kui Ostja on selgelt valinud odavaimast tavatarneviisist erineva tarneviisi, ei ole koreanna.ee kohustatud tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisi kulusid.

6.11. Koreanna.ee-l on õigus ostu-müügitehing tühistada ja nõuda Ostjalt kauba tagastamist, kui veebipoes oli ekslikult märgitud kauba turuhinnast oluliselt madalam hind.

7. Defektiga kaup

7.1. Lepingutingimuste kohaselt vastutab koreanna.ee Ostjale müüdud kauba mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba selle üleandmise hetkel või avastati 14 päeva jooksul kauba üleandmise päevast arvates ostja. Esimese kuue päeva jooksul alates asja Ostjale üleandmise kuupäevast eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Koreanna.ee kohustus on vastav oletus ümber lükata.

7.2. Defekti ilmnemisel on ostjal õigus pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@koreanna.ee.

7.3. Koreanna.ee ei vastuta puuduste eest, mis ilmnevad pärast kauba üleandmist Ostjale.

7.4. Kui koreanna.ee veebipoest ostetud tootel on puudused, mille eest veebipood vastutab, asendab veebipood puudusega toote. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab veebipood Ostjale kõik müügilepingust tulenevad kulud.

7.5. Koreanna.ee vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7.6. Puuduste (defektide) hulka ei kuulu toote pakend. Kõik esemed kontrollitakse enne saatmist defektide või katkiste tihendite suhtes, välja arvatud juhul, kui toote pakendil on kaitsekleebised.

8. Ostja isikuandmete töötlemine

8.1. Koreanna.ee kaudu ostu sooritamisel ja selle sooritamise eesmärgil kogub Müüja Ostja kohta järgmisi andmeid: ees- ja perekonnanimi, aadress (kullerteenuse kasutamisel), telefoninumber, pangakonto number, e-posti aadress .

8.2. Ostja isikuandmeid kogutakse ja töödeldakse järgmistel eesmärkidel:

  • ees- ja perekonnanimi – tellimuste kohaletoimetamiseks ja tellimuste haldamiseks;
  • aadress – tellimuse kohaletoimetamiseks kullerteenusega;
  • telefoninumber – tellimuse kättetoimetamiseks pakiveoteenuse ja/või kullerteenuse kaudu, samuti otseturundusmaterjalide saatmiseks;
  • e-posti aadress – tellimuse haldamiseks ja tellimuse kohaletoimetamiseks pakiveo ja/või kullerteenuse kaudu, samuti otseturundusmaterjalide saatmiseks; 
  • pangakonto number – tellimuse haldamiseks ja Ostjale maksete tagastamiseks. 
  • E-poe külastaja IP-aadress või muud veebipõhised identifikaatorid – e-poe teenuste kui infoühiskonna teenuse osutamiseks, samuti saidi külastusstatistika koostamiseks.

8.3. Täpsemat teavet isikuandmete töötlemise ja turvalisuse kohta leiate koreanna.ee privaatsuspoliitikast.

9. Muud terminid

9.1. Koreanna.ee ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaolust, mida koreanna.ee ei saanud mõjutada ja mille toimumist koreanna.ee ette ei näinud ega osanud ette näha (vastupandamatu jõud).

9.2. Koreanna.ee lahendab oma klientidega tekkinud arusaamatused sõbralikult ja läbirääkimiste teel.

9.3. Kui pooled siiski sobivat lahendust ei leia, on igal poolel õigus pöörduda tarbijakaitseametisse, tarbijavaidluste lahendamise komisjoni või Harju Maakohtusse.

9.4. Müüja juhib Ostja tähelepanu Interneti-põhisele vaidluste lahendamise platvormile (nn ODR-platvorm) vastavalt Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusele nr 524/2013 tarbijavaidluste Interneti-põhise lahendamise kohta. Esiteks on Interneti-põhine vaidluste lahendamise platvorm mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, muutes tarbijast ostjal lihtsamaks konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiva kohtuvälise institutsiooni leidmise müüja liikmesriigis. Veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi leiate aadressilt: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

9.5. Koreanna.ee-l on omakorda õigus pöörduda oma õiguste kaitseks ka Kohtusse.